Wiki napisał:
Ventrue to spokrewnieni mający największy wpływ na społeczność spokrewnionych. W dawnych czasach byli arystokracją wampirzego świata, lecz widząc, iż ów świat się zmienia, zmienili się wraz z nim i stali współczesną elitą – biznesmenami. Ventrue są prawdopodobnie najpotężniejszymi z wampirów ze względu na ich bogactwa, wpływy i zdolność do rozkazywania innym. Klan jako całość jest raczej konserwatywny w działaniach i zachowaniu. Ventrue mają własną nienaruszalną etykietę.
W odróżnieniu od klanu Ventrue z Wampira: Maskarady, Ventrue z Vampire: The Requiem nie są już zmuszeni do picia tylko specyficznego rodzaju krwi. Zamiast tego, ich umysły stały się „rozchwiane” przez siłę ich krwi, co sprawiło, iż częściej popadają oni w szaleństwo. W mechanice gry oznacza to kary w rzutach sprawdzających czy postać nie nabawiła się jakiejś choroby umysłowej. Linia krwi Malkovian (oparta na Malkavianach z poprzedniej gry), będąca boczną gałęzią Ventrue ma tę tendencję posuniętą jeszcze dalej (mają oni jakieś schorzenie umysłowe już od początku gry i nie mogą się z niego wyleczyć).
Chęć do rządzenia przez Ventrue jest odzwierciedlona przez ich klanowe Dyscypliny – Odporność by móc przetrwać ataki wrogów próbujących odebrać im potęgę, Animalizm by kierować pomniejszymi gatunkami i ich unikatową Dominację, która pozwala im sterować działaniami innych.
Symbolem klanu Ventrue jest berło wewnątrz korony, nałożone na odwrócony równoramienny trójkąt.
Klan pochodzi z serii: Wampir: Maskarada.
Offline